BLASK JESIENI ? METALICZNE NOWOŚCI OD MARKI CLAIRE?SKolekcja Metallic jest pełna sprzeczności. Z jednej strony to subtelna biżuteria z delikatnym połyskiem, z drugiej – seria brokatowych kosmetyków, którew ułamku seku
Czy stan naszej skóry jest zakodowany?W naszym kodzie DNA zapisane są nie tylko cechy charakteru, płeć, kolor oczu czy predyspozycje, ale także to jak wygląda nasza skóra. Geny bezpośrednio odpowiadają za syntezę takich kluc
Bardzo silnym światowym trendem rynkowym jest naturalność i ekologiczność. Ogromnie wzrosła świadomość konsumentów, którzy coraz bardziej zdają sobie sprawę ze słuszności istnienia ekologicznych produktów. Jednak połą
Informacja prasowa,Warszawa, 20 lutego 2013r.Kolekcja perfum IntimissimiTa wyjątkowa kolekcja perfum zaprojektowanych dla Intimissimi odzwierciedla delikatny i niezwykle zmysłowy świat włoskiej marki bielizny.W trzech różnych
Warszawa, marzec 2013 r. Spraw sobie prezent i świętuj swoją kobiecość z Beautisą! Już niebawem dzień kobiet. Ale zamiast czekać na prezent od płci brzydkiej same zadbajmy o siebie. Stare porzekadło mówi
Codzienny dotyk luksusu. Jak robi to Miss?Cechą wielu kobiet jest uwielbienie do testowania nowinek kosmetycznych, dzięki którym czują się bardziej zadbane, a co za tym idzie, jeszcze piękniejsze! Przyjrzyjmy się sylwetce kobie
9.12.2014, WarszawaMyślisz, że nie znasz koreańskich kosmetyków? Znasz!Kremy BB i CC, kremy ze śluzem ślimaka czy z wyciągiem z jadu węża, pudry złuszczające? Od lat popularne w Korei Południowej, niedawno zachwyciły św
Wrocław, 12.10.2015 r.INFORMACJA PRASOWA MARKA: APIS NATURAL COSMETICSSERIA: KOSMETYKI PROFESJONALNE – HYDRO EVOLUTIONASORTYMENT: nowości w serii1) APIS Hydro Evolution enzymatyczny peeling gruszkowy z lawą wulkaniczną
Przywitaj wiosnę lekkością na powiekach!Podkreślanie oczu stosownie do pory roku, pory dnia i okazji to nie lada sztuka. Często wpadamy w rutynę i zapominamy, że gdy na dworze zaczyna robić się cieplej i przyjemniej, kolory n
BUMBLE AND BUMBLE ?WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA? Sephora wprowadza do sprzedaży kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów kultowej marki Bumble and bumble? Bumble and bumble to 35 lat doświadczenia zdobytego podczas pr