Warszawa, 5 października 2016Maksymalny efekt w minimalnej formiePoznaj nowości od Etam: podkłady oraz puder Minimalist i AeromistCzasy, kiedy jesienny makijaż był ciężki i mocno kryjący już dawno za nami. Panujący obecnie
BOSKIE PREZENTY NA DZIEŃ MATKI TYLKO W SEPHORA!* Wybieraj spośród bogactwa produktów przygotowanych przez Sephora specjalnie na Dzień MatkiWarszawa, 23 maja 2014 r. ? Mama to bohaterka każdego dnia, która codziennie wciela si�
Kosmetyczna codzienność Miss Polski 2014 na wyborach w Japonii.Czy wystarczy, aby Miss była tylko piękną kobietą? Takie pytanie obiegło w ostatnich dniach sieć, przy okazji uczestnictwa Ewy Mielnickiej, Miss Polski 2014 w
9.12.2014, WarszawaMyślisz, że nie znasz koreańskich kosmetyków? Znasz!Kremy BB i CC, kremy ze śluzem ślimaka czy z wyciągiem z jadu węża, pudry złuszczające? Od lat popularne w Korei Południowej, niedawno zachwyciły św
4.02.2015, WarszawaTrzy nowe serie kosmetyków od koreańskiej marki IT?S SKINUjędrniające seria z morskim kolagenem, nawilżająca z kwasem hialuronowym oraz odświeżająca z sokiem brzozy japońskiej to trzy nowe linie kosmetyk�
BUMBLE AND BUMBLE ?WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA? Sephora wprowadza do sprzedaży kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów kultowej marki Bumble and bumble? Bumble and bumble to 35 lat doświadczenia zdobytego podczas pr
Przywitaj wiosnę lekkością na powiekach!Podkreślanie oczu stosownie do pory roku, pory dnia i okazji to nie lada sztuka. Często wpadamy w rutynę i zapominamy, że gdy na dworze zaczyna robić się cieplej i przyjemniej, kolory n
INFORMACJA PRASOWA Wrocław 05.10.2021MARKA : EquilibraSERIA: TRICOLOGICAPRODUKT: Naprawcza maska restrukturyzująca Equilibra TR
Wrocław, 03.08.2016 r.INFORMACJA PRASOWAMARKA : APIS NATURAL COSMETICSSERIA: Dead Sea Minerals SPA INSPIRATIONASORTYMENT: Apis ANTYCELLULIT Skoncentrowane serum z minerałami z Morza Martwego i czerwoną herbatą Pu-Erh –
WIOSENNE ODMŁADZANIE Z INNOWACYJNYMI KOSMETYKAMI EISENBERGDOSTĘPNYM TYLKO W SEPHORAWarszawa, 29 kwietnia 2013 r. ? Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, rozszerza swoją ofertę produkt