Kosmetyczna codzienność Miss Polski 2014 na wyborach w Japonii.Czy wystarczy, aby Miss była tylko piękną kobietą? Takie pytanie obiegło w ostatnich dniach sieć, przy okazji uczestnictwa Ewy Mielnickiej, Miss Polski 2014 w
Zdrowa i bez wyprysków ? idealna cera dzięki masce oczyszczającej Art of SkinWyciąg z drzewa herbacianego i ekstrakt z wierzby to aktywne składniki o właściwościach oczyszczających. Idealnie sprawdzają się w pielęgnacji sk
Informacja prasowa, 26.05.2014 r.Droga do doskonałości, czyli jak się podobaćNa których punktach kobiecego ciała najczęściej wstrzymują wzrok mężczyźni?Składa się, że oni sami nie są w tym powodzie w 100% zgodni. Bi
Czarne mydło w kosmetykach do kąpieliCzarne mydło, które od wieków stosują Marokańczycy, ma działanie peelingujące, odżywia skórę, a także chroni ją przed utratą wody. Przeznaczone jest dla każdego typu cery, w tym wra
Codzienny dotyk luksusu. Jak robi to Miss?Cechą wielu kobiet jest uwielbienie do testowania nowinek kosmetycznych, dzięki którym czują się bardziej zadbane, a co za tym idzie, jeszcze piękniejsze! Przyjrzyjmy się sylwetce kobie
Piękno w ziarnku kawyW codziennej pielęgnacji największym zaufaniem darzymy kosmetyki. Przypadający na 9 września Międzynarodowy Dzień Urody to fantastyczna okazja, by poszukać alternatywy. Efekty podobne do kremów i balsamó
Piękna i zdrowa na wiosnęCo jeść, by mieć piękną cerę? Naturalnie zdrowe owoce suszone i orzechy HELIO Natura o obniżonej zawartości soli i cukru, pełne witamin i minerałów ważnych dla zdrowia i urody.Według Instytutu
Informacja prasowa, 03.06.2014 r.Trwałość kwasu hialuronowego ? od czego zależy?Jeśli istnieje składnik, bez którego świat medycyny estetycznej nie mógłby się obecnie obyć, z pewnością jest to kwas hialuronowy. Na przes
WIOSENNE ODMŁADZANIE Z INNOWACYJNYMI KOSMETYKAMI EISENBERGDOSTĘPNYM TYLKO W SEPHORAWarszawa, 29 kwietnia 2013 r. ? Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, rozszerza swoją ofertę produkt
BUMBLE AND BUMBLE ?WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA? Sephora wprowadza do sprzedaży kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów kultowej marki Bumble and bumble? Bumble and bumble to 35 lat doświadczenia zdobytego podczas pr